sunnuntai 7. marraskuuta 2010

3 weeks left :S :S :S





Eli 3 viikkoo jäljel huomasin joo :S… enne sitä ehtii kyl tapahtuu hirveesti. Tänä viikonloppuna lähdetään siskon kanssa Cairnsiin 5 päiväksi :) Toivottavasti siellä on lämmintä :)

Eli viimeviikonloppu meni oikein mukavasti, oli Arab State Championships.
Oon varmaa kertonu teille millasii kisoi nää Arab kisat on ?
Mähän siis ratsastan mun host perheen ponilla ja kisaan sillä sitten myös, tällä kertaa voitin mun 2 luokkaa (eli oon WA State champion 2x) Host siskokin voitti hänen hepallaan omat luokkansa.
Oli vähän erilainen viikonloppu koska kisat oli 2 päiväiset, otettiin perjantai vapaaksi koska piti hepat laittaa kuntoon ja pakata jne. jne.
Ette varmaan usko mutta me nukuttiin hevostrailerissa (se kärry missä heppoja kuljetetaan, te ei heppa tietoiset), se siis oli yöllä jäätävän kylmä ja haisi heppa kakalle, oli ötököitä ja muita torakoita siinä meidän kanssa nukkumassa. Noh oli sekin kokemus…

Ei siinä sitten muuta… Viikonloppu enne sitä olin Erikan luona, käytiin kauniissa Fremantlessa vähän shoppailemassa ja tavattiin Italialaiset vaihtarit, Carola ja Stefano.
Erikan ja mun pläänit vähä muuttu kun meidänhän pitä mennä yksiin juhliin, noh juhlat vaihtui aasialaiseen ravintolaan ja yö leffaan :) Eiköhän meillä sitten käyny semmonen tuuri että leffa loppui 11.50 ja vika dösä himaa meni 11.56, noh juoksujalkaa pysäkille, kyllä me ehdittiin!
Erika siis asuu paikassa nimeltä Rockingham… Rocko on aika,,, hmm miten kuvailisin (nää sanoo dodgy place) eli hmm. spuge ? Eli kaksi teinityttöä EI kävele ilta 12 maissa Rockossa, noh kyllä me hengissä selvittiin Erikan luokse mutta, pari autoa pysähtyi kyyläämään meitä ja yksi auto lähti perään, nojoo, oli se hyvä iltalenkki kun eka juostiin bussipysäkille ja sitten autoa karkuun :) Kyllä nää WNB staditytöt pikku Australiassa pärjää ihan hyvin, hehe.
Seuraavana aamuna Erika lähti näyttämään Rockingham beachia mulle, syötiin siinä rantaboulevardilla Brunch, sen jälkeen olikin minun aika lähteä kotiinpäin (junalla menee Rockinghamista meille n 45min-1h)
Se oli vika viikonloppu Erikan kanssa :( Erika taitaa kuitenkin tulla kentälle sanomaan moimoi mulle, Erikahan on täällä 10kk joten hän jää tänne vielä :)
Aika surullinen olo kun ajattelee että ei ole paljon aikaa jäljellä täällä, tulee olee ihanaa päästä kotiin mutta kutenkin alkaa miettii että näkeekö näitä ihmisiä enään ? Pitää alkaa duunii tekee et sais vähä rahaa nii vois tullaa moikkaa parin vuoden päästä :)

Kirjoittelen Cairnsin jälkeen

xxx

1 kommentti:

  1. måst säga att ja e helt glad att vi får dej tillbaka om 3 veckor!

    VastaaPoista